"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

21 Mayıs 2014 Çarşamba

YELELİ OSMANLI DÖNEMİ EŞSİZ ÜCRETSİZ ANKARA KEDİLERİ




     Bizden yardım isteyen bir ablamız evinde bulunan Osmanlı dönemine ait olan, göğsü uzun tüylü, yeleli, eşi benzeri olmayan nadide, beyaz, uzun tüylü Ankara kedilerini artık bakamadığı için ücretsiz sahiplendirmek istiyor. Kediler bizim değildir, biz sadece ev bulmalarında aracı olacağız. 6-10 aylık arası, dişi ve erkekler, hem uzun hem kısa tüylü türler mevcuttur, simsiyahları da bulunmaktadır, hepsi yeleli, renkli gözlü, özel bir cinstir.  Satıcılar aramasın lakin sürekli takibi yapılacaktır, aksi bir durum olduğu saptandığı anda hukuki işlem başlatılacaktır. Sadece ama sadece İstanbul içine verileceklerdir, lütfen kargoyla, otobüsle Ağrı'ya Urfa'ya paket yapıp yollayın diye aramayın. Ömürlük yuva aranmaktadır, bir heves uğruna veya çocuğunuza oyuncak hediye düşünüyorsanız, tatilde giderken sokağa atacaksanız sakın aramayın, bahçede filan değil sadece ev içinde beslenecektirler. 18 yaşından büyüklere verilecektirler. (Lütfen bana buradan mesaj atmayın, saat 11.00-21.00 arası telefondan ilgili kişiye ulaşabilirsiniz, kediler Özgül Hanım veya bende değildir, biz sadece yardım edeceğiz). Teşekkürler. İletişim;

Özgül Hanım; 0555 574 75 25

http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-osmanli-donemi-yeleli-ankara-kedileri-istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.