"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

4 Mayıs 2014 Pazar

CEVAP; SAYIN PÜSKEVİT SÜT


      Ne demek.. Ayrıca TAVŞANLARDA ERGENLİK DÖNEMİ diye sizle ilgili bir yazı da yazdım, okumadıysanız lütfen okuyun;  http://tawsim.blogspot.com.tr/2014/05/tavsanlarda-ergenlik-donemi.html
Öncelikle o yavrunun 2 aylık olduğundan emin misiniz? Daha küçük olmasın çünkü daha küçükse keçi sütüyle beslenmesi gerekiyor, annesiz yavru tavşanların beslenmesiyle ilgili yazım ;
http://tawsim.blogspot.com.tr/2013/11/yeni-dogmus-oksuz-yavru-tavsanlarin.html
     Ben derim ki tavşanı dayınızdan alıp siz bakın, sizinkine de arkadaş olmuş olur hem siz tavşan beslediğinizden daha deneyimlisiniz, ayrıca süt dişiyse ve bu yavru tavşan erkekse ileride Süt hamile kalabilir, erkek olanı kısırlaştırabilirsiniz ama.. Yine de siz alıp bakın ve o yavru tavşanın hayatını kurtarın derim. Keşke dayınız da arkadaşını avcılığı bırakması için ikna edebilse..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.