"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Mayıs 2014 Cumartesi

DEPREM; 7.2

Earthquike in Turkey, Çanakkale (7.2)



        ABD'ye göre şiddeti 7.2 olan Çanakkale Gökçeada kaynaklı saat 12.26'da başlayan ve 40 sn. süren deprem ile bugün Türkiye inanılmaz sallandı, neyse ki ucuz atlattık ve ölen yok. Sanırım birtek ben duymadım :))  Evimizin sağlam bir kaya üstünde olduğu böylece tekrar kanıtlandı ama saatlerdir bana ulaşamayan kişiler de enkaz altında kaldım sanmış .s   Tavşanlar ayrı bir odada olduğu için ve çok geç uyuduğumdan duymadım yoksa onlar en küçük artçı şoku bile hemen ayaklarıyla haber veriyor. Avea zaten normalde evin içinde çekmiyor, depremde nasıl çeksin ki! Turkcell depremde ondan beter hale gelmiş zaten.. Biri ağır 266 kişi yaralıdır, Allah şifa versin, geçmiş olsun. Manisa'daki madencilerimizin depremi yanında bu ne kalır ki..





http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26478784.asp

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/26479913.asp


BIG EARTHQUIKE IN TURKEY!
    Today Canakkale, Imbros, Saros Corfu and a large 7.2 magnitude earthquake in the Aegean Sea was. 255 people were injured.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.