"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Mayıs 2014 Cumartesi

BİBER GAZI ve HAYVANLARA ETKİSİ !!


      Biber gazının insanlara etkisini Gezi olaylarında bilmeyen kalmadı, resmen öldük, ölümlerden döndük. O sırada da yüzlerce kedi, köpek ve kuş ölmüştü, buradan çemkirip durmuştum ama ülkemizde ölen kişilerin davaları hala sonuçlanmadı ki sıra hayvanlara gelsin. Peki geçen günkü Okmeydanı olaylarında polisin biber gazı kullanması sonucu sizce neler oldu? İşte bu!!! Bunlar üst üste dizili polisler de olabilirdi ama bunlar kuş, ne olacak bir sürü var sonuçta, ne yararları var, canlı bile sayılmazlar, kim yaratmış ki kuşu da biz değer verelim değil mi!!!

2 yorum:

  1. Gezi parkındaki olaylarda yakılan ateşlerden hiçbir hayvan zarar görmedi değil mi sizin amacınız siyasi zaten ağaçları korumak olsaydı önce gider Koçun ormanın ortasına diktiği üniversiteden bahsederdiniz orası ne kadar hayvanın yuvası ama onunla ilgili yazı göremedim.Samimiyetsiz buldum sizi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer polis biber gazı ve tomalarla saldırmasaydı ne ateş yakılırdı ne de bu ölümler olurdu. Koç en azından üniversite yapmış diğerleri şu an Ataköy, Florya ve Zeytinburnu sahillerine gökdelen, rezidans, otel dikmekle uğraşıyor. Hükümet çok samimi olduğu için benim samimiyetim de bu kadar kusura bakmayın.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.