"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

19 Mayıs 2014 Pazartesi

CEVAP; TAWŞİ'YE BENZEYEN TAVŞANI ALMAK İSTEYEN KİŞİ


 
       Merhaba, hangi tavşanın sahibisiniz hatırlayamadım, tavşanınızdan bahsederseniz anımsarım günde en az 50 tavşan sorusu  geliyor buraya o yüzden karışıyor, kusura bakmayın. Cepa nedir, bir petshop filansa lütfen parayla tavşan satın almayın. Petarkadas.com'da Ankara içi verilen birsürü ücretsiz tavşan oluyor. Sadece biraz sabredin, eminim istediğiniz tavşan karşınıza çıkacaktır. Amacımız petshoplardaki canlı hayvan ticaretini durdurmaktır. Çünkü petshoplardaki tavşanlar nasıl üretiliyor inanamazsınız, anne ve babaları birer doğum makinesi gibi kullanılıyor, güneş ışığı bile görmeden bodrum katlarında her ay dişi tavşanlar doğurtuluyor, sonra da çok küçük yaşlarda anne sütü çok az içmişken annelerinden ayırıyorlar ve tavlanın bağışıklığı da gelişmediğinden birsürü hastalığı oluyor, sürekli ishal oluyor ve erken yaşta da ölüyor. Ayrıca yuva arayan, terkedilmiş bir canlıya yuva açarsanız hem onu inanılmaz mutlu edersiniz hem de büyük bir sevap işlersiniz, ben burada kaç gündür sokağa terkedilmiş bir köpeği düşünüyorum mesela.. Zaten kulakları düşmemiş bir Lop tavşanı da oldukça küçüktür, en az 3 aylık olmalı ve 2 kulağı da düşmüş olmalıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.