"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

20 Mayıs 2014 Salı

TAVŞANLI FOTOĞRAF ÇEKİMLERİ


Pug - Hey arkadaşım! Tanışalım mı, ben Güzelyüz!




Tavşan - Adın da kendin gibi maaşallah.. Nerden çıktı bu buruşuk surat, suratına kapı mı çarpmış, tövbe estafurullah! Gece rüyama girmese bari..



Pug - İnşallah içinden kapı çarpma esprisi yapmıyorsundur!



Pug - Şlap! Yine de tanıştığıma sevindim, tadın da güzelmiş!



Tavşan - Sanırım yüzüne bakamayacağım..


Tavşan - Şu çekim bitse de yevmiyemiz 2 poşet havucu alıp gitsek biran önce.. Yüzüne fazla bakmıyorum ki çocuklarım ona benzer menzer..



Kedi - Pardon bu ortadakini çok aradınız mı? Gulyabani'den sonraki en facia yüz bence, dondum kaldım burada, bakın ifadem dondu..
Tavşan - Yönetmenim bu sağımdakilerin ikisi de etoburdu değil mi, aferin, şu ülkede hiç iş güvenliği yok! !













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.