"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

7 Mayıs 2014 Çarşamba

TAVŞANINIZIN GERÇEK YAŞI


          Tavşanınızın 2 yaşında olduğunu biliyorsunuz, peki tavşanlar için 2 yaşında olmak bir insanla kıyaslandığında kaç yaşında olmaya eşdeğer hiç düşündünüz mü? Yani 2 yaşında olan Tawşi aslında 27 yaşında ve benden sadece 1 yaş küçük :)  En kötüsü de tavşanların yaşlarının çok çabuk büyümesi :(





75 yaşındayım ben oğlum, bakma karnemde 10 yazdığına, sen giderken biz dönüyorduk, akıllı ol! Bir huzur evine mi yerleşsem.. Vasiyetimi söylüyorum yazın; tüm havuçlarımı.. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.