"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Mayıs 2014 Perşembe

CEVAP; YENİ LOP TAVŞANI ALMAK


       
              Merhaba,  ölen tavşanınız Jessy için çok üzüldüm ama bir Lop için 11 yıl yaşam gerçekten çok iyi bir süre, ona çok iyi bakmışsınız, nasıl baktınız, neler kullandınız merak ettim, bizimle paylaşırsanız sevinirim çünkü biliyorsunuz Lop ve Aslanbaş tavşanları zalim tüccarlarca sadece satış için üretiliyor ve tavşanlar parayla alındıktan çok kısa bir süre sonra da ölüyorlar, yaşayan da taş çatlasa 5 yıl yaşıyor, Allah o satıcıları ıslah etsin. Petarkadaş'ta sürekli çok güzel Loplar oluyor, takip edin derim, aceleye getirmeyin, ben de hiç bulamıyorum derken Allah karşıma milky'yi çıkardı orada mesela.. Lütfen sakın bir tavşan satın almayın, satıcıların ekmeğine yağ sürmeyelim, ne kadar çok tavşan satın alırsak o kadar çok bu kirli ticarete destek oluruz, o tavşavların ne halde bakılıp çoğaltıldığını görseniz kimse bir daha tavşan almaz, damızlık kullanılan tavşanların köleden farkı yok zaten, günışığı görmüyorlar, doğrudürüst karınları bile doymuyor. Ama yuva arayan bir zavallıya yuva açarsanız ne kadar büyük bir sevap işlemiş olursunuz. Bu arada tüm dünyaya yayılan en güzel ırkın merkezinde, Ankara'da yaşıyorsunuz, ben sizin yerinizde olsam, top gibi tüylüş bir Angora tavşanını yolunmaktan ve kırkılmaktan kurtarıp eve alırdım, o tüy toplarına çok üzülüyorum, canlı canlı elle yolunup acıdan saatlerce ağlarlarken insanlara kazak, şapka, atkı oluyorlar, bu çok vahşice bir durum ve kimse bunu bilmiyor. Ayrıca şu linke de bakın sürekli harika tavşanlar oluyor;

http://www.turseng.com/p/tavsan.html


Bence bir Angora'yı yolunmaktan ve ağlamaktan kurtarın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.