"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

26 Mayıs 2014 Pazartesi

DAIKIN KLİMA REKLAMI = KÜRK DEHŞETİ ve KÜRESEL ISINMA



     Şimdi Galip Derviş dizisini izlerken reklamlarda Daikin klima reklamı gördüm, Tasarımcı Bahar Korçan oynuyordu, klima soğuk üflediği için Mayıs ayında gerçek bir kürk giydirilmiş, üstelik kapşonunu da kafasına geçiriyordu.
     Bir klima reklamı için reklam uyuncusu tasarımcııya gerçek bir kürk giydiren kostüm sorumlusu veya her kimse kendilerini kınıyorum, kürk giyimi azaltılmaya çalışılırken bu yapılan reklam tam bir faciadır, katliama teşviktir! Bunu kabul eden Bahar Korçan adına da çok üzüldüm. Ayrıca sırf Bahar Korçan değil, diğer reklamlarda müzisyen Ozan Doğulu, ekonomist Asaf Savaş Akat ve ralli şampiyonu Volkan Işık da oynuyormuş. Üstelik asıl küresel ısınmaya sebep olan klimalardır, kutuplarda buzulların erimesini, kutup ayıları, foklar ve penguen gibi hayvanların yaşam alanlarının yok olmasının en büyük nedenlerinden biridir klimalar. Serinlemek için klima alacağınıza bence pencere açın, hem klima alma derdiniz olmaz,  hem yüklü elektrik faturası gelmez, hem ateşlenmezsiniz, hem de çevreye bir katkınız olur. Kısacası kürkü de klimayı da protesto ediyorum! Daikin yetkilileri çevreyi biraz olsun düşünüyor ve hayvanların yaşamına saygı duyuyorsa bu reklamları kaldırılar!


http://www.mediacatonline.com/daikin-yeni-kampanyasinda-uzmanlari-konusturdu/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.