"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

13 Mayıs 2014 Salı

ÇARESİZLİK VE BEN :(



             
                   Geçen gün sokağa terkedilmiş bir köpek gördüm, tüysüz olmayan, kısa tüylü bir Çin Creste köpeği..En fazla 3 kilo, kedi kadar, vücudu koyu gri, siyah benekleri var, kulakları kelebek gibi ve siyah, sivri ince yüzlü, pörtlek gözlü, o kadar masum ve çaresizdi ki, işte dedim benim dostum olmalı ve bu canı sokaktan kurtarmalıyım. Görenler "Gel pisi pisi" diyor, minicik, o kadar da tatlı ki.. Yanına eğildiğimde birden üzerime sağdan soldan 5-6 büyük sokak köpeği koştu, aralarında terkedilmiş Rot ve Labrador bile vardı dedim eyvah bu miniği parçalamasınlar korumaya çalıştım, meğer benim ona birşey yapacağımı sanmışlar, gelip beni incelediler, sonra aralarındaki dostluğa inanamadım. Onu sokaktan alıp o kadar bakmak istedim ki, beni ve arkadaşımı takip edip durdu, beni de götürün dedi resmen. Ağlamaklı bakıyordu peşimizden, arkadaşım onu vatanından ayırmamam gerektiğini söyledi, kavga bile ettik ama o terkedilmiş bir süs köpeğiydi, diğerleri kadar güçlü ve dayanıklı değildi, zaten zayıf olan bedeni inanılmaz zayıflamıştı, ne yaptıysam olmadı, onu getiremedim. Allah tekrar karşıma çıkarsın dedim ve ertesi gün gerçekten yine karşıma çıktı. Son kez sarılıp sevdim ufaklığı, tahmini 2 yaşındaydı, umarım iyi bakacak birinin eline geçer, bunun için dua ediyorum ve umarım beni affeder, bir fotoğrafı bile yok, başka bir köpeğim asla olmayacak ufaklık, yalnız olsaydım seni çoktan çatımın altına almıştım, hep seni düşüneceğim ve dua edeceğim  :(



Gerçeklerinde benzerini bulamadım ama aynı bu figüre benziyordu, sadece gövdesi çok kısa tüylüydü ve gri gövdesinde küçük benekleri vardı :((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.