"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

5 Mayıs 2014 Pazartesi

CEVAP; SAYIN PÜSKEVİT SÜT, SORU 2


          Tavşanınız ergenlik döneminde olduğundan testisleri de yeni yeni şekilleniyordur, biraz sabredin, eğer şekilleri bir süre sonra da düzelmezse acilen veterinerlik fakültesine götürün çünkü testislerle ilgili yazdığım konuda da görürsünüz ileride kansere kadar kötü sonuçlar olabiliyor. Ben bu şekilde bir tarak dememiştim ama tüyleri topluyorsa sorun yok çünkü önemli olan tüyleri yutmamaları çünkü tavşanlar kusamaz ve tüyler mide ile bağırsaklarda birikip tüy topu olur ve tavşanı öldürür, tavşanınızı hergün taramalısınız. Ben tavşanlarımın tarağını yurtdışından getirtmiştim, çünkü aynı sıklıkta bir tarak burada bulamadım. Ama bu fırçadan memnun kalmazsanız internette satılan küçük kedi fırçaları işinizi görebilir. Tavşanlara eğitim vermek zordur kedi köpek kadar kolay eğitilemezler ama eğitilebilirler. Yine de tavşanınızı fazla yormayın derim, bırakın evin içinde özgürce koşsun oynasın, illa eğitime devam edecekseniz de ödül olarak arada ağzına birkaç fındık ceviz verirseniz sevinir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.