"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

20 Mayıs 2014 Salı

BİLİNÇSİZ PETSHOP MÜŞTERİLERİ!

Beni parayla satın alanın aklına şaşayım, ben mal değilim arkadaşım!!



      Petarkadas.com'a demin bakındım, özellikle petbul bölümüne.. Herkes petshoplardan aldığı köpekleri terketmekle meşgul. Golden, Cooccer, King Charles... Bir de hala "Petshoptan aldım, bakamıyorum." yazıyorlar, üzerlerine böğürmek istiyorum! Neden parayla hayvan alıyorsun kardeşim! Parayla satın alarak ve terkederek diğer yuva arayan zavallı hayvanların kısmetini kapatıyorsun, hem de zalim satıcıları desteklemeye devam ediyorsun, durduk yere canlı dünyaya getirtip o hayvanın dünyasını karartıyorsun! Bazı şerefsizler de "Petshoptan şu fiyata aldım, ben de tekrar şu kadara satıyorum" demezler mi hayvan satışı yasak olan bu sitede, yazıklar olsun! İyi yine bazıları ilan vermiş diyorsunuz çünkü tatil dönüşü yollara, ormanlara terkedenler de var! İnsanlık çoktan ölmüş, ben mi dirilteceğim? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.