"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

20 Mayıs 2014 Salı

SİNEMACI TAVŞANLAR






        Bu harika tasarım afişi görünce gerçekten çok güldüm, muhteşem olmuş. Biliyorsunuz daha önce de filmlerdeki tavşanlar konusunu işlemiştim. E arada sağlık dışında konuları da işleyip eğlenmeliyiz. Ve bir sinemacı olarak bu afişe bakınca aklıma şu geldi, peki diğer meşhur filmlerde tavşanlar nasıl yer alırdı? Şimdi photoshop ile uğraşamayacağım ama aklımdan geçenleri size yazabilirim :)



1) Godfather (Baba) Baba'nın yerinde simsiyah giyinmiş, beyaz havlulu bir tavşan var, kucağında ise sevdiği havucu :)

2) Jaws: Bir havuç sırtüstü denizde yüzmektedir, alttan ise sivri dişli bir tavşan havuca doğru yüzer :)

3) Titanic: E söylemeye gerek yok; geminin burnunda havuca sarılmış bir tavşan :D

4) Batman: Superman versiyonları hem Bugs Bunny tarafından hem de Susam Sokağı'nda çok yapıldı, o yüzden Batman'i seçtim. Batman kostümlü, kaslı bir tavşan düşünün ama göğsünde havuç var, lazer ışığı da havuçtan, ayrıca maskesinin kulaklarından kendi tavşan kulakları çıkmış :))

5) Recep İvedik: Naıl olur demeyin, oldu bile.. Obez bir Lop tavşanı düşünün, kulakları aşağı sarkıyor, kaşları birleşik, sakallı, asabi, turuncu gömlekli ve tüylerinin üzerinde ayrıca siyah kılları var, ağzında bir çöp duruyor. Bu tavşan küçücük, havuçtan oluşan, turuncu bir de otomobil kullanıyor, eliyle de 1 işareti yapıyor, bence oldu :D

6) Jurassic Park: Tavşanlar kocaman, ağaçlardan uzunlar, dişleri de bayağı sivrilmiş, sırtlarında tırtıklar olabilir, aşağıda ise ayaklanmış telaşlı havuçlar sağa sola koşuyor :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.