"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

18 Mayıs 2014 Pazar

CEVAP; SAYIN PÜSKEVİT SÜT


         Tavşanın arabanın altına ne işi var, bir daha arabanın yanına yaklaştırmayın, kedi gibi çamurluktan veya egzosttan bir içeri girseydi yanmıştınız, hayatı tehlikeye girerdi, dikkatli olun bir daha ve tasmasız çıkarmayın. Tüylerini keserken yanlışlıkla derisini kesebilirsiniz, evet aynen yıkanmazlar o yüzden size tavsiyem tavşanınız o bölgeyi yalamadan alkolsüz bir ıslak mendil alıp o bölgeyi silin. Ben Uni marka ıslak mendil kullanıyorum hem alkolsüz hem de hayvanlar ve özellikle tavşanlar üzerinde test yapılmıyor. Karın guruldamasını bilemeyeceğim ama normal gibi, endişelenmeyin derim, acıkmıştır belki :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.