"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

24 Mayıs 2014 Cumartesi

TAVŞAN HEDİYE ETMEK VE BAKIN SONUCU!



Bakamadığımdan Dolayı Veriyorum, Ordu
Notlar
Tavşanım siyah renktircinsiyetini bilmiyorum ama erkek gibi tüğden dolayı pek anlayamadım 8 aylıktır hediye olduğu için kabul etmeme gibi bir imkanım olmadı bu yüzden vermek zorundayım ilgililer mesaj atsın

 http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-bakamadigimdan-dolayi-veriyorum-ordu/foto1

       Bu yeni bir Petarkadaş ilanı ama dikkat edin, çok kötü bir ayrıntı var; tavşan birine hediye ediliyor, hediye edilen kişi ise bakamayacağını belirtemeyip geri çevirmiyor ama daha sonra bakamayacağını anlayınca en azından tavşanı sokağa atmayıp buradan ücretsiz sahiplendirmeye çalışıyor; 

1) Hayvanlar mal, eşya değildir, onları hediye etmeyelim.
2) Bir kişinin hangi hayvanı bakıp bakamayacağını bilemezsiniz.
3) Bir tavşanın hayatı da böylece kararmış oldu. Alıştığı evinden atılıyor. 

      Lütfen petshoplardan parayla hayvan satın almayın, siz bir hayvanı kurtarmıyorsunuz, o hayvanın yerine nicesinin gelmesini sağlıyor ve kirli hayvan ticaretine katkı yapıyorsunuz! Ayrıca hayvandan hediye filan olmaz, sizin boynunuza kurdele bağlayıp, bir kutuya koyup birine hediye etseydik ne hissederdiniz? Kölelikten, eşya olmaktan farkı yok ki!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.