"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

20 Mayıs 2014 Salı

YURTDIŞINDA TAVŞANIYLA ŞEHİRİÇİ SEYAHAT EDENLER



       Şaka gibi ama gerçek, fotoğraf çok sevimli olsa da tavşanların güvenliği açısından hiç güvenli değil. Her an zıplayarak kaçabilirler, bir kaza anında sert kafeste olmadıklarından yaralanabilirler, otobüse bir köpek bindiğinde tavşanları öldürebilir veya korkutup kaçırabilir... Milky de otobüste benim kucağımda duruyor ama ben onu cam tarafına oturduğumuzda çıkarıp kucağıma alıyorum, üstelik tasması oluyor ve sadece camdan dışarı bakıyor. Kısacası fotoğraf güzel ama sahipleri onları pek düşünmemiş gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.