"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Mayıs 2014 Perşembe

CEVAP; SAYIN PÜSKEVİT SÜT




        Tekrar merhaba.. Tavşanların tüyleri hastalık yapmaz, bu konuda içiniz rahat olsun. Tavşanlar kuduz hastalığı bile asla taşımazlar. Özellikle bebeği olup tavşanını sokağa atanlar da lütfen duysun bunu.. Tavşanınız tam ergenlik döneminin başında, 1 yaşına kadar bayağı yaramazlık yapacak demektir :) Bu dönemde tavşanınız çok koşup zıplayacak, size sinirlenecek, kıtlayacak, tuvaletini belki sağa sola yapacak, çok duygusal olacaktır, depresyona girecektir, asla onu yalnız bırakmayın yani destek olun, ona tavşan oyuncağı (demir top, kozalak) ve kemirme kasası verin sevinsin, biraz meşgul olur. Kırmızı gözlü beyaz tavşanlar Yeni Zelanda tavşanıdır. Diğeri Ada Tavşanı olabilir ama fotoğrafını görmeden tam birşey diyemem ama ikisi çiftleşirse tam melez yavrular olmaz çünkü bu iki cins zaten birbiriyle çok yakın ve uyumlu bir cinstir. Yani sorun yok, ben size örneğin bir Lop tavşanı ile bir Aslanbaş ya da Angora veya Alman Dev Tavşanı birlikte olmamalı çünkü boyutları çok farklı, anlaşamazlar, bir taraf ölebilir demek istemiştim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.