"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

5 Mayıs 2014 Pazartesi

KIRÇİÇEĞİ RESTORAN'DAN ÖRNEK DAVRANIŞ


Haytap ve Kırçiçeği Ortak Projesi - 16 Şube'de Tabakta Kalan Yemekler Sokak Hayvanlarına ve Bakımevlerine Gönderilecek






Haytap ve Kırçiçeği Ortak Projesi - ''Sen Yiyemezsen Ben Yerim ki''

Kırçiçeği firması, özel olarak tasarlattığı 3200 tabağı, çeşitli şehirlerdeki, 16 şubesinde yemek yiyen müşterilerinin masalarına koyacak. Haytap ile beraber yürütülen proje kapsamında, tabaklardaki “Sen yiyemezsen ben yerim ki” yazısıyla sokak hayvanlarının beslenmesine katkıda bulunulacak. Toplanan artık yemekler Haytap' ın yardımıyla Kırçiçeği şubelerinin bulunduğu semtlerdeki sokak hayvanlarına, bakımevi hayvanlarına ulaştırılacak... 

"Herşeyin en iyisini yaparak insanlara mutluluk vermek" açıklaması olan KIRÇİCEĞİ,şimdi de hayvanlara mutluluk verecek...

Projeyi başlatan Operasyon Md.Çağlar Kaya
Kırciceği sahibi Kemal İpbas oğlu Hasan Uğur Ipbaş
Kızı Meryem Dilşad Yağmur'a cok teşekkür ediyor,diger restoranlara
örnek olmasını diliyoruz.
HAYTAP


     İşin acı yanı, Hürriyet'teki haber altındaki yorumlarda Fatma Zaman isimli bir şahıs bir yorum yapmış ki, görünce  yok artık dedim, burada duyarlı bir restoranımız hayırlı bir iş yapıyor ama bir kadın bundan rahatsız oluyor, yazıklar olsun işte size o yorumu aynen kopyalıyorum;

"fatma zaman17/04/2014 - 15:06
Kırçiçeği müşterileri memnun mu uygulamadan.Günün her saati apartmanda, dışarıda sabah, akşam kedi köpek varken yemek yerken de olmasın artık.Dünden buyana Kırçiçeği'nin önüne gelince yolumu değiştiriyorum kesinlikle gitmeyeceğim."


           "Sayın Fatma Zaman, sanırım siz hiç aç kalmamışsınız ki, açlık nedir bilmiyorsunuz, ben ömrümde Ortaköy'deki Kırçiçeği restoranına gitmememe rağmen, önünden hep otobüsle geçmeme rağmen bu örnek davranıştan dolayı gidip restoran müdürünü kutlayacağım ve bir de yemek yiyeceğim. Sayın Fatma Zaman, Kırçiçeği size muhtaç değil ama o sokaklarda aç dolaşan kedi, köpek ve kuşlar bizlere muhtaçlar, onlar da Allah'ın yarattığı canlardır ve bizlerden farkları yoktur. Gitgide betonlaşan şehirlerde bu hayvanlar nereden yemek bulacaklar? Kaldırım taşlarını mı kemirsinler? Bu hayvanları öldürelim gitsin mi? Böyle hayırlı bir habere sevinmiyor, restoranı tebrik etmiyorsunuz, üzerine bir de böyle yorum yapıyorsunuz, yazıklar olsun!"   Tawşi & Milky

http://www.haytap.org/index.php/201404215058/calismalar/haytap-ve-kircicegi-ortak-projesi-16-subede-tabakta-kalan-yemekler-sokak-hayvanlarina-ve-bakimevlerine-gonderilecek
http://www.hurriyet.com.tr/ege/26234118.asp


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.