"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

26 Ocak 2016 Salı

ÖNCE HAYVANA TECAVÜZ EDEN SONRA KADIKÖY'DE GENÇ KIZA..


    Yıllardır diyorum hep.. Bir köpeğe tecavüz eden "Sapık" Kabahatler Kanunu sayesinde küçücük bir para cezası ödeyip serbest kalıyor. Bunu yapan ileride bir çocuğa, bir genç kıza da tecavüz eder. İşte Kadıköy'deki olayı hepiniz duymuşsunuzdur, zavallı masum bir kız tecavüze uğradı, çok çok acı bir olay, tecavüz eden "Evli ve çocuklu servis şoförünün" ise daha önceden 8 ayrı suçtan karakolda kaydı var. Rezillik.. Ya kanun değişmelidir ya da Osmanlı'da tecavüzcülere uygulanan idam, hadım geri gelmelidir!!!  Benim ise daha güzel bir fikrim var hem hayvancıklar da doyar aşağıya bakın :D 


+18


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.