"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

13 Ocak 2016 Çarşamba

EV HALLERİ

 Köpük öldüğünden beri pek kedilerimizin fotoğraflarını çekmiyordum geçen fotoğrafları karıştırdım ve komik kareler gördüm;

Ben uzaylı mıyım acaba, yüzüm kurabiye gibi yassı..


Uzaylı değil ama ütü suratlısın!



Köpek gibi şirinlik yapsam yuva bulur muyum ki, bıktım bu kalabalıktan, mülteci kampı gibi!


Ooooh küresel ısınma da neymiş, biraz daha arttırın şu klimanın soğuğunu..


Adamı dellendirmeyin beni izleyin bir gece de!


Tarkan da benim top sakalı görünce özendi tabi..


Pentagon'dan geldim, cemaate anlatacaklarım var..


İnsan şu dolaba bir et koyar be, alayı tavşan yeşilliği!


Yoksa baykuş muyum?


Yok deve!


Bana neden Davutoğlu diyorlar, bayılasım geldi..


Saçından ve bıyığından dolayı olabilir mi!


Türkiye'nin Türkiye'den başka dostu yoktur, Chincilla'nın da Chincilla'dan başka..


Biraz lemura da benziyorum sanki..


Ben niye çok renkliyim kardeşim, halbuki fikirlerim karanlık!


Sabaha kadar mır mır mır uyutmadınız be!


Evet, neden Davutoğlu dediklerini anladım..


Anaaa, başbakan mı o !


Hee başbakan, başbakan olsa neden her gece burada uyusun!



İçerdeki manyaklar tepinirken şuradan 2 lokma mama çalak, hırsız dolu zaten ülke!


Of bahçede bir tıkırtı var..


Yoksa karnım mı kazındı..



Beleş soba bulduk ısınak..


Bana neden ölmüş kedinin adını koydunuz kardeşim, hem hacca mı gittim de adımız Hacı !

Rejimin 3. günü, ha gayret!


Sadece ipte uyuduğumdan adımı İkea salıncağı "Svava" koyan zihniyete..


Tencere tava eylemi bitti mi çoktan? Neyse belki deprem olur..


Şu insanlar bunun önünde durup üşüteceklerine üzerine çıksalar ya, akıl işte!


Angelina'yı değil, beni seeeev! Zzzzz...


Katiller genelde perdenin arkasından gelirlerdi ama ıslak bir perdeydi sanki o ya..


Rüyada uçaktan düşüyoruuuum...


Bu pazar arabasıysa cumartesi arabası nerede?


Ciddiysen kediliğinden şüpheleneceğim..


Bu evden kaçtık kaçtık yoksa biz de deliririz..


Kafes futbolu diye oyalıyorlar sanki..


Kabirde böyle mi dursam yoksa ayaklarımı dümdüz uzatsam mı?


Mac'imin yanına yaklaşmayın derken hamburgeri kastetmedi bence..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.