"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Ocak 2016 Pazar

JACK YUVA ARIYOR!!!

Zavallı minik Jack Russell Terrier, Kırıkkale





Bu genç, zavallı Jack Russell Terrier'i bugün çöplerin yanında bir kangalı beslerken gördüm.

 Karnı çok açtı, sokağa terkedilmiş, evden atıldığı belli, oldukça şaşırmış ve sokağa uyum 
sağlayamıyor. Az kalsın araba altında kalıyordu zaten yanıma gelirken. Burada heryer 
öğrenci ve parayla köpek alıp 1 hafta bakıp sokağa atıyorlar o yüzden şaşırmadım. Ankara 
ve çevre illerden 25 yaş üstü kişi veya aileye sahiplendirilecektir. Küçük boy 
ve beyaz ağırlıklıdır, asla gönderim yapmayacağım, aracınızla, tasmanızla gelip almalısınız. 
Kış gelmeden yuva bulmalıdır yoksa bu karasal iklimde donarak ölür. Yer: Kırıkkale Üniversitesi
 karşısında öğrenci apartlarının olduğu yerde Yahşihan, Yenişehir (Bim'in yanındaki Şok civarında dolaşıyor) Lütfen sadece siteden veya Petarkadaş'tan mesaj atınız. Ayrıca orta boy bembeyaz
 çok tatlı bir Terrier de mevcuttur. Jack yuva bulamazsa sokakta donarak ölecek lütfen acil gece -13 soğuğa bu minik beden nasıl dayansın!

http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-zavalli-jack-russell-kirikkale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.