"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Ocak 2016 Pazar

ÇANTADA MAMA BULUNDURMANIN FAYDALARI ve ÇİKOCUK




      Demin markete giderken çöp poşetlerinin kenarında otururken tanıştım kendisiyle, Çiko dedim kendine, çantam deprem çantası gibidir, her zaman su, kedi köpek maması, çiğneme kemiği, sokak kedileri için pire tozu, ekmek bulunur, bu yavrucağa da hemen bir adet köpek maması çıktı (Migros'ta sokak kedi ve köpekleri için satılan 100 gr'lık 1 TL'lik mama). Önüne döktüm, öyle mutlu oldu ki patileriyle başkası yemesin diye kapadı ve sonra bana baktı, meğer benim beslememi istiyormuş, e sokakta da olsa bebek sonuçta :) Ben de bu sevimli bebeği besledim. Kış şartlarında ileriki günlerde sokakta fazla yaşayabileceğini düşünmüyorum. İlan bölümünde bilgilerini vereceğim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.