"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

25 Ocak 2016 Pazartesi

AĞIZLIK ŞART!

Bugün olan başka bir olay;

       Yine malum otobüsteyim. Tam inmeme yakın kapı yanında ayaktayken dışarı bakıyordum, genç bir adam kaldırımda yürüyor, kayışından ise ömrümde gördüğüm en iri Dogo Argentina cinsi beyaz köpeği gezdiriyor. Gezdirmesi veya beslemesi beni ilgilendirmiyor. Beni ilgilendiren kısmı köpeğin ağızlığı yok ve sonuçta bir Golden gezdirmiyor. Kaldı ki zararsız minik köpeklere bile dışarıda ağızlık takan duyarlı insanlar varken bu arkadaş o kadar rahat ki, bir yandan cep telefonuyla konuşuyor, bir yandan ise köpek bu koca adamı sürüklüyor o kadar da güçlü Allah muhafaza.. Derken 5 mt öteden de küçücük bir süs köpeğini gezdiren bir kadın belirdi mi, kadına otobüsten köpeği kucağına almasını işaret ettim, eyvah dedim ve gözlerimi kapadım. En son açtığımda kadın kucağındaki minik köpekle 2 metrelik duvardan aşağı atlamış Dogo da feci şekilde sahibini sürükleyip duvarın üzerine kalkıp küçük köpeği parçalamak istercesine aşağı havlıyordu. Dogo'nun sahibi ne yapıyordu bu arada? Telefonla konuşuyordu!..  Lütfen Pitbull, Dogo, Rot, Doberman, Alman Kurdu v.b. veya çok uysal cins ama ısırma huyu olan köpeklerinizi ağızlıklarıyla gezdirin. Ne kadar uysal olurlarsa olsunlar istenmeyen durumların geri dönüşü olmayabilir. Örnek ağızlık modelleri;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.