"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Ocak 2016 Pazar

KÖPEĞİN SAHİBİ BENİM YALANI!



       Bu aralar çok garip bir olay yaşadık, bir köpek buldum ve sahibi belki çıkar diye de "Bulundu" ibaresini koymuştum tabi köpek çok güzel bir cins olunca onlarca telefon geldi ama ilginç olan hepsi de "Köpeğin sahibi benim" diyor ve türlü yalanlar söylüyordu. En sonunda yalanları ayrıştırıp gerçek sahibini bulduk ama size kıssadan hisse; eğer böyle bir olay başınıza gelirse lütfen hemen inanmayın ve sağduyunuza güvenin, ayrıca zaten köpek sahibini tanıyacaktır. Şirketten arayanlara ise köpek vermeyin derim, neden derseniz birkaç konu önce Güzin Abla'ya yazılan acı dolu bir yazı var onu okuyun derim. Hayvan sahiplendirmek çocuk yurdundan bir çocuk sahiplendirmek gibidir, çok dikkat etmek gerekir. Siz de dostunuzun doğru yere gitmesi için çok dikkatli olmalısınız, sapıklara, hayvan tüccarlarına, yalancılara dikkat etmelisiniz, mutlaka nüfus cüzdanı bilgileriyle sözleşme yapmalısınız. Blogta örnek sözleşme belgesi mevcuttur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.