"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

20 Ocak 2016 Çarşamba

ÇOCUKLARIN PET SHOP ISRARI



    Anne ve babaların dikkatine; küçük çocuğunuz evcil hayvan sitelerini ve bloglarını görüp tavşana özeniyor. Halbuki ben Tawşi'yi bile pet shoptan almadım, kendisi poşet içinde bağlı olarak ormanda ölüme terkedilmiş olarak bulundu. Eşi Milky'yi ise Petarkadaş'tan ücretsiz olarak yuva açtık. Ama bloğa bakan çocukların bazıları ebeveynlerini ikna edip pet shopa götürüyor. Bu çok kötü, lütfen bunu yapmayın. Kirli pet shop ticaretine ortak olmayın. Çocuğunuz bir hayvan beslemek, dost edinmek, yuva açmak istiyorsa bu mutlaka sokaktan bir kedi, köpek, barınaktan bir köpek veya Petarkadaş'tan bir hayvan olsun. Çünkü bu bloğun amacı sokak hayvanlarına yardım etmektir, çocuklarınızı pet shoplara götürmek değildir. Lütfen sizler de bilinçli birer ebeveyn olun ve çocuklarınızın pet shop ısrarını dinlemeyin. Bu çok yanlış bir harekettir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.