"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Ocak 2016 Pazartesi

BU ÇALINAN KÖPEKLERİ GÖRENLER LÜTFEN HEMEN SAHİPLERİNİ ARASIN!

Köpekleri çalındı, hırsızlara seslendi




Apartmanın yöneticisi kapılarının açık olduğu bilgisini verdi. Koşarak eve giden Gülten Temel, hırsız girmiş darmadağınık bırakılmış evin her yerinde canı gibi sevdiği iki köpeğini aradı önce. 

Saklandıklarını düşündü. Ancak önce karşı daireye girip tüm ziynet eşyalarını çalan hırsızlar, Temel’in evinde çalınacak bir şey bulamayınca biri 7 diğeri 5 yaşındaki Yorkshire Terrier cinsi Noviş ve Cindy’i  çalmıştı. 

Kamera kayıtlarında apartmandan ellerinde köpekleri koydukları poşetlerle çıkan vebeyaz otomobile bindikleri tespit edilen iki hırsız görülüyordu. Emniyet, veterinerler, pet shop’lar Cindy ve Noviş’in peşine düştü. Gülten Temel ilanlar bastırıp her yere astı. 

Köpekleri sağ getirene ödül verileceğini duyurdu. Gözyaşları içinde hırsızlara seslenen Temel, “Kaçtan satacaklarsa ben vereyim. Köpeklerime beni kavuşturun” dedi. 

Sosyal medya, emniyet, veteriner ve pet shop’lar aracılığı ve telefonuna gelen ihbarlarla ulaşmaya çalıştıklarını söyleyen Temel görenlerin 0532 325 3443 numaralı telefona bilgi vermelerini istedi. 


http://www.hurriyet.com.tr/kopekleri-calindi-hirsizlara-seslendi-40038914

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.