"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

15 Mayıs 2015 Cuma

YILANI YAKMAK İSTERKEN KENDİNİ YAKTI

Edirne'de bir asker yakaladığı yılanı yakmak isterken kendini yaktı




EDİRNE’nin İpsala İlçesi’ne bağlı Sarıcaali Köyü’ndeki askeri birlikte vatani görevini yapan 21 yaşındaki er T.G., nöbet tuttuğu sırada yakaladığı yılanı yakmak isterken, elindeki benzin dolu pet şişenin devrilip alev alması sonucu yüzü ve ellerinden yaralandı.

İlçeye bağlı Sarıcaali Köyü’ndeki birlikte askerlik yapan er T.G., nöbet tuttuğu sırada çalılıkların arasında yılan yakaladı. Er T.G. nasıl temin ettiği bilinmeyen pet şişeye doldurulmuş benzini yılanın üzerine dökerek yaktı. Bu sırada T.G.’nin tuttuğu benzin dolu pet şişe elinden kayıp yüzü ve ellerine sıçraması sonucu alev alarak yaralandı. T.G., durumu fark eden diğer askerlerin haber vermesi üzerine çağrılan ambulansla Keşan Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Yüzü ve ellerinde 1’nci derece yanıklar olan T.G., buradaki ilk müdahalesinin ardından Edirne Devlet Hastanesi’ne sevk edildi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/29002219.asp
Tawşi der ki; Sen nasıl bir mahlukatsın ki Allah'ın yarattığı bir hayvanı zarar vermediği halde öldürmeyi bırak bir de işkence çektirerek öldürmeye çalışıyorsun, katliam bu! Bu kişi acilen bir ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde tedavi edilmelidir. Bugün yılanı yakmak isteyen yarın kediyi, köpeği ve insanı yakar! Olayın peşi bırakılmamalı, ayrıca dava açılıp ceza almalıdır. 

2 yorum:

  1. Ne yazık ki bunun gibi insanlar ülkemizdeki büyük çoğunluk...
    Ben hayvanların yenmesi için öldürülmesine karşı değilim , doğada ölüm de bir gerçektir bana göre.Ama hiçbir sebep olmaksızın bir canlıyı özellikle de sana göre güçsüz bir canlıyı , zayıf sana karşı koyamayacak bir canlıyı incitmekte neyin nesi...Odama giren sineği bile dısarı cıkartmaya calısıyorum , benim için birsey ifade etmese de baska bir canlıyı besler de besin zincirine katkım olur diye..İnsanlar o kadar vahşileştiler ki ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hem de asker, hem de ülke bu kişiye emanet düşünün, koğuşundaki kişilere acıdım. Tabi ki doğaya karşı değilim asla ama canilere karşıyım. Doğada yılanları izlemeyi severim, hele yazlıkta bir çift engerek yılanı yaz aylarında ayak üzerinde gider gibi upuzun mutluluktan hızlıca dans ede ede gidiyorlarsa zevkten doyum olmaz izlemeye.. 5 yaşındayken hep kocaman engerek yılanlarını elime alıp severdim, bana birşey yapmadılar şimdiye kadar, tabi biraz da şans :) Ayrıca yine yılalr önce izlediğim bir olay vardı belki hatırlarsınız; Tuzla'daki tersanede çalışan işçilerimiz canlı canlı yanarak vefat etmiştiler iş kazasıydı yine, televizyon naklen vermişti, ülkece ağlamıştık.. O yanma görüntüleri gözümün önünden hiç gitmez.. Ya da İzmir'de protestolar sırasında 2 yıl önce yakılan bir kedinin o hali.. Bir orman yangınında yavaş olduğu için kaçamayan bir kaplumbağanın cesedi.. Bunlar beni hep üzer. Ve bir hayvanın böyle bir ateşe atıldığını düşününce inanamadım. Öbür dünyada da kendisini nasıl bir ateş bekliyor bu asker eminim ki görecek ama diğer cezalarını da çekmelidir, ayrıca tedavi de olmalıdır. Böyle bir kişi tüm birliği bile yakarsa şaşırmam.

      Sil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.