"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

26 Mayıs 2015 Salı

ALİ AĞAOĞLU'NDAN YİNE BİR KATLİAM ve LÜTFEN KAMPANYAMA İMZA ATIN!




        Neymiş efendim Ali Ağaoğlu'nun oğlu Ali Ege  2 yaşına basmış bu yüzden Ortaköy'deki evinde parti verilmiş, buraya kadar herşey normal. Peki sizce fotoğrafta canınızı sıkan ayrıntı nedir? Duvardaki kurt postu olabilir mi? Şaka gibi.. Zavallı bir kurt vurulmuş, üzerine de kürkü yüzülüp post haline getirilip duvara asılmış. Ağaoğlu Ayazağa'daki güzelim ormanı katletti ama hükümet ses çıkarmadı, bari buna biz ses çıkaralım, şimdi şikayet edebileceğim heryere şikayet edeceğim. Duvarda masum bir canlının cesedini görmektense değerli bir ressamın tablosunu görmek isterdim. He bir de şöyle birşey var, ben şimdi kendisini şikayet edeceğim müdürlük ve bakanlık katliam ihalesi ile ayı ve geyik vurdurtmaya hazırlanıyor. Duvardakinden beter olun.. İşte kampanyamı başlattım lütfen imza atın;

https://www.change.org/p/ali-a%C4%9Fao%C4%9Flu-ile-orman-ali-a%C4%9Fao%C4%9Flu-ile-orman-ve-su-i%C5%9Fleri-bakanl%C4%B1%C4%9F%C4%B1-ali-a%C4%9Fao%C4%9Flu-nun-istanbul-ortak%C3%B6y-deki-evinin-salonunda-duvarda-as%C4%B1l%C4%B1-bulunan-kurt-postu-kald%C4%B1r%C4%B1ls%C4%B1n-ve-ceza-kesilsin?just_created=true


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.