"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

6 Mayıs 2015 Çarşamba

THY UÇAĞINA KUŞ SÜRÜSÜ ÇARPMADI, UÇAK KUŞ SÜRÜSÜNE ÇARPTI!



Neymiş efendim;

Türk Hava Yolları'na (THY) ait İstanbul-Nevşehir seferini yapan yolcu uçağına iniş sırasında kuş sürüsünün çarpması sonucu uçakta hasar oluştu.

deniyor. Yahu gökyüzü zaten kuşlarındır. Sen Atatürk Havalimanı'nı kuş sürülerinin geçiş yerine yaparsan tabi ki uçak kuş sürülerine çarpar. Sonra da suçu kuşlara atarsınız. Yeni yapılan 3. havalimanı ise leyleklerin geçiş yeri, ördeklerin ve diğer kuşların sulak alanlarının dibi ama bu inşaat sırasında sulak alan kaldı mı, tabi ki hayır, bizim ne yaşama ne doğaya saygımız var önemli olan ranttır. Zamanında da hatırlarsanız bir tren kuşlara böyle çarpmıştı zavallı kuşlar telef olmuştu. Pilotlar ve kule görevlilerine çok daha iyi eğitim uygulanmalıdır. Kuşlar da birer candır yazık değil mi? Fil Suresi'nin Türkçe'sini okuyun lütfen..

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/28926742.asp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.