"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

10 Mayıs 2015 Pazar

İSTİNYE'DE ÜCRETSİZ SPITZ KÖPEK SAHİPLENDİRİYORUZ!



   Bu minik genç kızı kışın sokakta görmüştüm ilan vermiştim ama sonradan ortadan kaybolmuştu, çok üzülmüştüm, kendisini bugün İstinye Tershane durağında gördüm, beni nasıl hatırladı inanamazsınız, zavallım minik bedeniyle bütün kışı sokakta geçirmiş, kafasını kucağıma koydu ve üzgün üzgün baktı. Kendisi ırkından dolayı küçük ile orta boy arası bir köpek, yere yakın yani biraz bodur ve çok sevimli. Çok kibar, neşeli ve her söyleneni anlıyor, sola geç deyince sola geçti o kadar yani.. Boyu kısa olduğundan arabaları zor görüyor, bir kedi gibi de aşırı hızlı değil o yüzden bugün 2 kez karşıdan karşıya geçerken çiğneniyordu, o sırada kalbim yerinden çıkacaktı, bu yüzden ölmeden acilen sahiplenilmeli. Kedilerle nasıl anlaşır bilmiyorum ama sakin bir köpek, diğer büyük köpeklerle çok iyi anlaşıyor, çocuklarla çok iyi geçinir, hareketli de, çok iyi bir yürüyüş dostu olacaktır, zaten ufak tefek, tilkiden güzel, bol tüylü harika bir kuyruğu var. Küçücük ince suratıyla inanılmaz kibar, yüzü bir minyatür pincher gibi, ufacık. Lütfen petshopa gideceğinize bu köpeği evinize alın, ayrıca çok yemeyen ekonomik bir köpek ama kucakta taşınmaz, bir arabanız olmalı. Sadece İstanbul içine, 25 yaş üzerine verilecek, gelirken lütfen kayışlı uzun tasmanız ve arabanızla gelin. Köpek ücretsizdir, aşılı ve kısırlaştırılmıştır, asla kargoyla göndermiyoruz, takibi yapılacaktır. İletişim;

Özgül Hanım: 0555 574 75 25

http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-istinyede-spitz-kopek-istanbul





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.