"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

11 Mayıs 2015 Pazartesi

OYUNCAKLARIYLA BÜYÜYEN DOSTLARIMIZ


          Minik Himalayan kedim Kirli kendi gibi minik bez timsah oyuncağına sarılıp uyurdu ve onunla oynardı, Kirli daha sonra 8 kiloluk midesine bulduğunu atan bir yakışıklıya döndü ama hala oyuncağıyla uyurdu.
          Smokin kedim Hacı, orta boydaki kutup ayısı oyuncağının yanında minicik kalırdı, büyüyüp ayıyı 6 y katladı, bir delikanlıyken bile, hatta yazlığa giderken de ayıcığını bırakmazdı, hep onunla oynar, onunla uyur, evde dolaşırken ağzına alır divan divan gezdirirdi. 




İşte şimdiye kadar en severek baktığım harika bir foto galeri;

http://kelebekgaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/95061/2368/3/oyuncaklar-yla-buyuyen-evcil-hayvanlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.