"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

26 Mayıs 2015 Salı

DÜNYANIN KANINI DONDURAN AYİN


        Okuduğumda ve fotoğrafları gördüğümde şok geçirdim, bir yandan zavallı keçiye üzüldüm bir yandan milleti böyle yalanlarla kandıran rahibe ve tabiki de tüm bunlara inanan beyinsiz eşcinsele, işte haber;


Meksika'da "eşcinselleri tedavi edebildiğini" iddia eden bir şamanın, siyah bir keçiyi katlederek gerçekleştirdiği ayinin görüntüleri dünyayı şoke etti;

http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/95532/2/1/dunyan-n-kan-n-donduran-ayin

Tawşi der ki; Biliyorsunuz böyle olaylardan sonra hep beddua ederim (bknz. Nepal). Eşcinsellik, lezbiyenlik bir hastalık değildir, hormon seviyelerindeki bozukluk sonucu oluşur. Gidersiniz bir doktora duruma göre eksik hormonu bastırırsınız ve düzelirsiniz. Ve Meksika da belasını bulmuş gibi;

http://www.hurriyet.com.tr/dunya/29104312.asp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.