"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

27 Mayıs 2015 Çarşamba

ALLAH DA ONLARIN KULAKLARINI YOKETSİN!



Yavru köpeğin kulaklarını kestiler


       ŞANLIURFA’da, sokaktaki bir köpek yavrusunun kulakları kimliği belirsiz kişi ya da kişilerce bıçakla kesildi.

Bugün sabah saatlerinde işe gidenler, Fatih Sultan Mehmet Parkı içerisinde acı çeken köpek yavrusunu fark etti. Köpeğin kulaklarının kesik olduğunu ve kanadığını fark edenler, mendille kanayan yerleri temizledikten sonra, belediye ekiplerinden yardım istedi.Görenlerin tepki gösterdiği olay sonrası parka gelen belediye görevlileri, kulakları kesilen köpeği tedavi için veterinere götürdü. Polis ekipleri ise vatandaşın tepkisine yol açan olayı gerçekleştiren kişi ya da kişilerin bulunması için çalışma başlattı.
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/29117942.asp
Tawşi der ki; Bunu yapan caniler inşallah ömür boyu sağır kalır veya aynı şekilde acıyla kulaklarından olurlar, bazen gerçekten şeriatı arıyorum çünkü hayvan hakları yasamız o kadar yetersiz ki, dindarlarımız Mercedes peşinde koşarken olan bu masumlara oluyor!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.