"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

2 Mayıs 2015 Cumartesi

ÜNLÜLERİN PARA İÇİN MASUM CANLARA KIYIŞI


      Yabancı, Türk mankenler, kimsenin kuralı yok, bir manken de firmaya "Ben koleksiyonunuzdaki kürkleri giymem, kürke karşıyım." demiş midir, hayır. Beyonce, Armani'nin hazırladığı kürklü kıyafeti keşke giymeseydi de, "Kürksüz birşeyler olsa, ben kürk sevmiyorum." dese ölür mü? Jennifer Lopez, kürkü omzuna alıp boy boy fotoğraf çektireceğine "Ben kürke karşıyım" diyerek kürksüz şeyler kullansa, iyi örnek olsa biryeri mi eksilir, kalçası mı söner? Bülent Ersoy bir gün kürk kullanmasa, birkaç yüz hayvanın ölümüne sebep olmasa, günah işlemese divalığı mı gider? Sen koskoca divaysan neden halka örnek olmuyorsun? Neden hayvancıkların ölümüse sebep oluyorsun? Senin de öbür tarafta aynı şekilde derini alırlarsa görürüm, gerçi sizin taraf bayağı sıcak olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.