"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

1 Mayıs 2015 Cuma

BAĞCILAR'DA PİTBULLAR DÖVÜŞÜRKEN BELEDİYE BAŞKANI ve POLİS UYUYOR!



   Bağcılar'da oturanlar bana kızmasın ama Bağcılar'ı hiç sevmem, çünkü çok kötü bir anım var; üniversite yıllarımda Maslak'tan kalkıp oradaki bir alışveriş merkezine gitmek istemiştim, İstinye Park gibi sanmıştım, Bağcılar'a ilk kez gidiyordum, minibüsten inip yol kenarındaki bomboş kaldırımda yürümeye başladım derken siyah bir Tofaş durdu ve içinden 4 kişi inip bana doğru koşmaya başladı, bana göre çok kalabalıktılar iki seçeneğim vardı, ben de kendimi 8 şeritli, sürekli tırlar geçen E-5'e hiç sola bakmadan attım, ve işte şans eseri yaşıyorum. Eğitim çok önemli.. Şu lanet köpek dövüşleri iyice azalmıştı ama Bağcılar'da meğer güpegündüz sokak ortasında yapılıyormuş. Diğer köpeklerden farkı olmayan zavallı masum Pitbullar ve türevleri vahşice eğitilip dövüş için yetiştiriliyor, sonra da birbirlerini öldürüyorlar, onları böyle vahşi eğiten GERİZEKALI CAHİL MAHLUKATLAR ise bu işten para kazanıyorlar. Bağcılar Belediye Başkanı, hayvan örgütleri, Bağcılar polisleri, uyumayın! Ayrıca burada köpekler değil, onları böyle eğitenler cezalandırılmalıdır, para değil, hapis cezası da gelmelidir. 

http://webtv.hurriyet.com.tr/playlist/gunun-one-cikan-haberleri/istanbul-da-pitbullu-dehset-kamerada_111577

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.