"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

19 Kasım 2013 Salı

UĞURLU TAVŞAN AYAĞI AHMAKLIĞI






+18


              Sinirden yine ne yapacağımı şaşırdım, özellikle yabancıların boş bir inanışı var, neymiş efendim tavşan ayağı uğur getirirmiş, böyle boş bir inanç. Halbuki İslamiyet'te yazılan kaderi kimse değiştiremez, sadece kendi davranışlarımızla kendi kaderimzi etkileriz. Bir arabanın önüne atlarsak bu bizim yanlış davranışımız sonucudur ama yeşil ışıkta yaya yolunda yürürken gelip bize araba çarpar ölürsek bu kaderdir. Niye böyle anlatıyorum çünkü sinirimden. Yabancılar kendilerini daha da aşıp uğur getirsin diye ne yapıyorlar, zavallı masum tavşanların ön ve arka patilerini kesip kolye, anahtarlık gibi şeyler yapıp satıyorlar. Uğurunuz batsın! Zaten öyle beddualar ettim ki izlerken başlarına bayağı bir gelecek var inşallah.. Sevgili Müslüman kardeşlerim ve hayvansever Müslüman olmayanlar.. Lütfen böyle ticari oyunlara gelmeyin, biz kucağındaki kedi uyanmasın diye eteğini kesen bir peygamberin torunlarıyız. Lütfen böyle şeylere itimat etmeyin, satın almayın, inanan kişilere de hurafe olduğunu anlatın. 











Biz tavşanları ayaklarıyla birlikte mutlu yaşarken görmek istiyoruz!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.