"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

5 Kasım 2013 Salı

EKSPRESYONİST TAVŞAN ÇIĞLIĞI :)




        Çığlık (Scream), en sevdiğim resimdir. Expresyonizm yani dışavurumculuğun en önemli temsilcilerindendir tablonun ressamı Edward Munch. Labirent isimli teknoloji bağımlılığını bir labirent içinde anlatan filmimde de bu tabloyu canlandırarak kullanmıştım. O yüzden benim için yeri bambaşkadır. Resmin tavşan hali ise inanılmaz sevimli olmuş, bana daha da hitap etmiş diyebilirim :) 
          Bu arada Çığlık tablosunun orjinali 4 Kasım'da Ankara'da sergilenecekti. oldukça manidar olmuş, Ankara halkının Melih Gökçek karşısındaki haliyet-i ruhiyesi diyebiliriz :))  





       Scream is my favorite picture. So the most important figures of the table expressionism and expressionist painter Edward Munch. In a maze of technology, describing the dependence of the maze is reviving this table I used in my film. So for me the location is different. Version, however, was incredibly cute rabbit picture, I can say that has appeal to more :)
           In the meantime, the original Scream 4 November in Ankara (Angora is capital of the Turkey). Scream is Ankara people's description about Ankara's Mayor Melih Gökçek :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.