"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

12 Kasım 2013 Salı

TUĞBA ÖZERK VE TAVŞAN ANLAYIŞI




        Şarkıcı bir kadın var; Tuğba Özerk. Kendisini dinlemem, benim tarzım değil. Ama eğer siz dinliyorsanız ve bir de tavşan dostuysanız sanırım şu ropörtajından sonra fikriniz değişebilir ;

http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/101571/tavsani-hayvandan-saymamak-tugba-ozerk

       Kendisine Bülent Ersoy'u anne olarak örnek alan bu insan hakkında yorum yapmak bile istemiyorum çünkü iki kuruş fazla para kazanan insanların, Allah'ın yarattığı canları kendi zevkleri için öldürmelerine sinir oluyorum! Video altındaki yoruma da sonuna kadar katılıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.