"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

4 Kasım 2013 Pazartesi

BENİM DE ALERJİM VAR AMA İNSANLARA!







Yeni trend; evdeki hayvandan aile sıkılmıştır, bakımı zor gelmektedir, hayvan yaşlanmıştır veya tatile gidilecektir, aile ilan verir;

- Alerjim olduğu için prensesimizi üzülerek de olsa sahiplendireceğiz (Bu arada yeni edinilmiş bir hayvan değil, minimum 8 yaşındadır, yaşlı hayvana bakmak istemiyorlardır.)

- Karım doğum yapacağı için biricik tüylü dostumuza yeni yuva arıyoruz. (Sanki yeni doğan bebeği hayvan öldürecek, Afrika'da bir kabilede bu aile nasıl yaşardı çok merak ediyorum. Kısacası evde iki dert değil tek dert istiyoruz, bir de hayvanla uğraşamayız demek.)

- Ailem izin vermediği için hayvana bakamayacağım. (Yazan 27 yaşından büyük ve genelde erkektir, kişilik ve hayvan sevgisi eksikliği önde gitmektedir, ama alt metin hayvanın evi kirletmesini istemiyoruzdur.)

- Evde çocuklar olduğu için hayvanımızı maalesef sahiplendiriyoruz. (İyi o zaman sen yakında çocuklarını da sahiplendirirsin. Bu hayvan senin çocuklarına ne yapacak merak ediyorum, aksine senin kazandıramadığın hayvan sevgisini o kazandıracak.)

- Alerjim var, lütfen hayvanınızla beraber otobüsü terk edin! (Şehirlerarası yolculukta arka koltuğunuzun çaprazında oturan minimum 60 yaşındaki modern görünüşlü adam kucağızdaki çantada uyuan küçücük tavşanı istemez, alerjisi filan da yoktur tek hastalığı kanında dolaşan hayvan antipatisidir. Böyle durumlarda katil olmamak için zor dayanırsınız çünkü devlet de bu insan kılığındakini desteklemektedir.)

- Evet Türkiye halkı, gerçekten hasta olanları bir kenara ayırıyorum, lise yıllarımda bahçemizde ve evimizde 57 sokak kedisine bakarken ben de biraz rahatsızlanmıştım ama hiç önemsemedim çünkü hayvanlar benim için hep öncelikliydi. Hepinizin alerjisi var, hepinizde birden başladı bu anlıyorum, ne kadar mantıklı, karşınızda çocuk var sanki ama inanın benim de sizlere alerjim var ve umarım birgün beni anlayan bir devlet de çıkacak ve bu sefer de inşallah beni destekleyecektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.