"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

26 Kasım 2013 Salı

ŞİFA MI ŞİDDET MARKET Mİ?


Dostunuzu böyle düşünün..



                     Demin internette gezinirken Tavşanın Faydaları diye bir başlık gördüm, dedim sonunda biri keşfetmiş, herhalde doğaya olan faydası filan dedim. Açmaz olaydım.. Size aynen kopyalıyoruz siz karar verin ve bir an anlatılanların dostunuza yapıldığını düşünün;


     "Evcilleştirdiğimiz sevimli hayvanlardandır. Çok (3-4-5-6) doğurması ve senede 4 – 8 kere yavrulamasıyla meşhurdur. Lezzet bakımından eti tavuk etine benzer, her türlü yeşilliği severi, havuç denilince tavşan akla gelir. Tavşanın, gözüne faydalı olduğu için havuç yediği söylenir.Halbuki havucu o kuvvet için yer.Ülkemizde et krizini tavuktan ziyade tavşan etiyle çözebiliriz.Çünkü tavuk için hiprit yumurta gideri, pahalı yem gideri vardır.Tavşan kendisi bol bol doğurur, her türlü yeşilliği yer.Pazar artıklarını belediyeler bu şekilde değerlendirebilir, derisi ise ayrı bir kardır.Tavşan yağı güzel bir masaj kremidir.Eklem kirçelenmesi ve romatizmalarda, şişiklerde yumaşatıcı olarak tatbik edilebilir.Tavşan yemek kısırlık tedavisinde kullanılabilir.Hipofiz hormonundan dolayı çocuğu olmayanlarda da tavşan etini çok yemeleri iyi neticide verebilir.Tavşan yağı el ve ayaklara batan dikeni çıkarmak için kullanılır."     denmiş hem de bir şifa market tarafından.


1) Evet maalesef evcilleştirmişiz. 

2) Tavşanın eti tavuk etine benzemez, kötü bir tadı vardır, bozuk ve çürük et tadına benzer. (2001 yılında bir aile dostumuz koyun eti diye kandırıp yedirmişti, sonra söyleyince şoka girmiştim.)

3) Tavşanın gözüne faydalı olduğu için havuç yediği söylenirmiş, o kuvvet için yermiş, ben burada koptum..

4) Et krizi mi var? Et krizinden önemli krizler var bence..

5) Tavşan bol bol doğurur, kendisi makinedir çünkü, düğmeye basınca 6 yavru çıkarır.

6) Evet tavşan her türlü yeşilliği yer, çöplüktür kendi, ayrıca kahverengi çizgiyi takip edip kendine ulaşın, aşırı yeşillikten ishal olmuş olabilir, pazar artıklarından filan da..

7) Derisi ayrı karmış, davul mu yapsak, çanta mı bilemedim?

8) Tavşan yağı mı? Lavanya, zeytinyağını filan anladık da.. Yok artık..

9) Tavşan eti kısırlığa çare değildir.

10) Diken battıysa iğne ve zeytinyağıyla çıkar arkadaşım..


        Ne desem boş.. Tavşanı bir paragrafta 6'şar 6'şar doğurttuk, bol pazar atığı yeşillikle ishal oluncaya kadar besledik, bol şekerli havuç verdik kör edip gücüne güç kattık e yine doğurmalı çünkü, sonra kesip yedik, derisini yüzdük, yağını çıkardık. Bir paragrafta bir hayvana ancak bu kadar işkence yapılır. Bazı videolarda gözünüzü kapatırsınız ya, burada da kapatın bence.. Şifa marketmiş, "Alo şifa market mi, ben bir paragraf okudum tansiyonum çıktı, kalbim sıkıştı, başım döndü, panik atak krizim başladı, hangi bitki, yağ gerekiyorsa bana yollayın!" Aaa buldum..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.