"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

27 Kasım 2013 Çarşamba

BAŞBAKAN OLSAYDIM..




Hayvanlarla ilgili neler yapardım;

1) Hayvanlarla ilgili herşeyi Kabahatler Kanunu'ndan çıkarırdım

2) Bir hayvana tecavüz eden hadım edilirdi.

3) Bir hayvana işkence, eziyet, araçla çarpmak, çarptıktan sonra ölüme terk etmek, yabani hayvanları doğalarından ayırmak, hayvan ticareti yapılması, hayvanı terk etmek, dövüştürmek, canlı yem yapmak, v.b... hapis ve en ağır para cezaları gerektirirdi.

4) Avcılığı yasaklardım.

5) Her evde bir dost projesiyle herkesin evinde en azından bir hayvan bakmasını sağlardım.

6) Sirklere hayvan yasağı getirirdim, yabancı sirkler de hayvan gösterilerine sahipse ülkemizde gösteri yapamazdı.

7) Bir tane bile yunus parkı olmazdı.

8) Barınakları kapatırdım, yerine tamamen doğa ve yeşillikten oluşan, park tarzı, bakımlı, 24 saat kameralardan izlenebilen, 24 saat ziyaret edilebilen bir doğal yaşamı alanı yapardım, burada tüm sahipsiz kedi ve köpekler ölümü değil, özgürce yaşarken yeni ailelerini beklerdi.

9) Hayvan rehabilitasyon merkezlerini 24 saat kamerayla internetten izleme şansı olurdu. Böylece işkenceymiş, bakımsızlıkmış, hayvan satmakmış önüne geçilirdi.

10) Faytonları kaldırırdım.

11) Yük taşıyan hayvanların belli bir miktardan fazla yük taşımaları durumunda sahiplerine ağır cezalar gelirdi.

12) Kafeste hayvan besleme adında yeni maddeler oluştururdum, düdük kadar kafesler yerine çok büyük kafesler olma şartı gibi..

13) Gerçek kürkü yasaklardım.

14) Okullara ana sınıfı ve ilkokuldan itibaren hayvanları tanıyalım adı altında dersler koyardım.

15) Her hayvana çip takılma zorunluluğu getirirdim, çüp taktırmak ücretsiz veya çok ucuz olurdu.

16) Belediyelerce evlerdeki tüm hayvanlar takip edilir, hayvanını aşıya götürmeyene telefon açılırdı.

17) Saldırgan ırkları toplatmaz, onların kötü yetişmemesi için uğraşırdım.

18) Hayvan üretim çiftliklerine inanılmaz denetimler getirirdim.

19) Yurtdışına kurbağa, salyangoz ithalatını yasaklardım.

20) Marketlerden domuz eti bölümleri kalkardı, ülkede bir tane bile domuz çiftliği kalmazdı, bu çiftliklere ortak olan et şirketi sahiplerine sıkı denetim gelirdi, et ve süt ürünleri sürekli denetim altında olurdu.

21) Sihirbazların gösterilerinde canlıo hayvan kullanması, tavşanlara niyet çektirilmesi gibi şeyleri yasaklardım.

22) Tüm evcil hayvanlar şehiriçi ve şehirlerarası yolculuklarda sahibiyle her ulaşım aracına binebilirdi.

23) Büyük köpekler ağızlıklarıyla şehiriçinde tüm toplu taşıma araçlarına binebilirdi.

24) Veterinerlik fakültelerinin sayısını azaltır veya puanını çok yüksek tutardım.

25) Hayvan mezarlıkları sayısını arttırırdım.

26) Devlet hastanesi gibi birçok devlet hayvan hastanesi açardım.

27) Her hayvanın karnesi olma zorunluluğu getirirdim.

28) Apartmanlarda isteyen istediği evcil hayvanı beslerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.