"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

26 Kasım 2013 Salı

ÇİN DEĞİL TÜRKİYE



              Bir blogger bu yaz Anadolu'da bir köyü gezmeye gitmiş ve gördüğü şey karşısında şok geçirmiş, gözlemeleri yağlamak için kullanılan gerçek bir tavşan ayağı.. Şu an ben de burada şok geçiriyorum çünkü daha geçen gün tavşan ayağını zalimce süs eşyası, mücevher haline getiren zalim satıcılardan bahsetmişken buna rastlamak bonus oldu diyebilirim. Ve her sene farklı zavallı bir tavşanın ayağı kullanılyormuş. Ben bu tavşanı avlayanın ayağıyla gözleme sürmek istedim. İşte fotoğraflar;







Yazının ayrıntısı; http://edalisin.blogspot.com/2013/08/tavsan-ayagi-ile-yaglanan-gozleme-cok.html







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.