"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

17 Kasım 2013 Pazar

TAVŞAN ŞİİRLERİM 1



Tavşan şiirleri de yazmaya başladım, hayırlı uğurlu olsun, bir bu eksikti  :)  Belki mesajlarım sanatsal olarak daha iyi algılanır..



İKİLEM

Güneşli bir gündü,
Yapraklar üzerimi örtmüştü.
Hemen uyandım
Yeşil çayırlarda koşmaya başladım.
Ne bir kafes vardı içine beni tıkacak,
Ne de oyuncağım artık hoyratça oynanacak.
Kelebekleri kovaladım,
Kuşlarla yarıştım.
Sonra acıktığımı hissettim,
Biraz yeşillik kemirdim.
Dere kenarında su içerken,
Kendimi gördüm eğilmişken.
Upuzun kulaklarım vardı,
Arkama sanki ponpon takılmıştı.
Ne de masummuşum aslında,
İnsanların yaptıklarına bakınca.
Derede farklı birşey belirdi,
Upuzun burunlu, Allah'ım bu tilkiydi!
Koştum oradan hızlıca,
Saklandım bir ağacın kovuğuna.
O an vuruldum kalbimden,
Bir avcının çıkan mermisiyle tüfeğinden.
Yığıldım yere, kalakaldım,
Sonra birden gözlerimi açtım,
Demir kafesimde uyuyakalmışım,
Öldüğümü sandım, rüyadaymışım.
Bu demir hapis vurulmaktan daha mı beter anlayamamışım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.