"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

25 Kasım 2013 Pazartesi

ÖYLE BİR FELAKET OLSUN Kİ..




         Bir ülke var, hergün daha nefret ediyorum, İsrail bile değil.. Bu ülke hergün farklı hayvanlara farklı işkenceler, farklı ölüm yolları bulmakta dünyada birinci.. İnsanlarının çoğunun beyni yok diyebilirim, zamanında ülkede yaşanan kıtlıktan beyinleri gitmiş desem olamaz. Ne zaman bu ülkeden bahsetsem böyle ağzım bozuluyor, videolarını izlesem panikatak krizleri geçiriyorum. Bu ülke;

Kürkleri ve derileri için sokak kedi ve köpeklerini öldürüyor,
Sahte deri, imitasyon, peluş adı altında Türkiye ve tüm Avrupa'ya satıyor,
Kedi ve köpekleri yiyor,
Rakunların, tilkilerin kürkü için canlı canlı ellerini kollarını kesiyor,
Antalya Limanı'na gemilerini dayayıp bizim sokak hayvanlarımızı da bu kanlı iş için satın alıyor,
Kadınları topuklu ayakkabı giyip zevk için yavru tavşanları canlı canlı ezerek öldürüyor,
Tavşanları kürkleri için canlı canlı yoluyorlar, kürkleri için caşlarına şiş sokup öldürülüyorlar,
Daha hatırlayamadığım nicesi var..
Şimdi de yetmemiş, canlı küçük su kaplumbağalarını alıp minnacık bir plastiği azcık suyla doldurup anahtarlık yapmışlar. Vallahi gece gece beynime kan sıçradı burada!

Bu Allahsız ülke yine ÇİN!

Allahsız diyorum evet hem Allahsızlar, bu beni ilgilendirmez ama Allah'tan korkmayan bunları yapar!
Biz de hala ucuz diye kalitesiz Çin ürünlerini almaya devam edelim.
Fuarlardan Çin ürünleri ithal etmeye devam edip kendi ticaret piyasamızı da Çin ürünlerinde boğalım!
Ne olur bu ülke bizden önce büyük bir deprem veya başka bir felaket yaşasın, o öldürülen masum hayvanların ahı tutsun..
Osmanlı Devleti Çin'i yok edemedi, hayvanların ahı yok etsin.. Amin..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.