"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

2 Aralık 2013 Pazartesi

KARDEŞ SİTE: BENİ SAHİPLEN




Bu haftaki kardeş sitemiz ; Beni Sahiplen.

              Sitenin kendine has değişik bir olayı var, daha önce köpek beslemiş veya beslememiş olabilirsiniz ama önemli olan bu sitedeki bir köpeğe yuva bulana kadar belli bir süre için geçici yuva olmak. Ayrıca köpeğe bakabileceğinizi düşünürseniz siz başvurup onu ailenize temelli katabiliyorsunuz, böylece yuva arayan yavrucaklar hem barınaklarım kötü koşullarında yuva aramıyor, hem de daha güvenli yerlerde geçici olarak konaklıyorlar. Ayrıca şu da önemli, belki köpekleri gerçekten seviyorsunuz, bir köpeğe yuva açmak istiyorsunuz ama ona bakamayacaksınız, bunu bilmiyorsunuz. Bu olay sayesinde bir köpeğin sorumluluğunu alıyorsunuz ve buna da karar veriyorsunuz, en azından bir faciayı da önlemiş oluyorsunuz. İşte siteden bir örnek;





Detaylar ve bir göz atmak için;  http://www.benisahiplen.com





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.