"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

14 Aralık 2013 Cumartesi

KATİLLER!!! BU KAÇINCI? DEVLET UYUMA!!!





        "Burdur'da bir avcı karlı hava ve dondurucu soğuğa rağmen nesli tükenme tehlikesi altındaki vaşağı acımadan katletti. Vaşağı tavşana benzettiğini iddia eden vicdansız avcı 7 bin lira cezadan kurtulamadı."  

Kaynak: http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay/76684/2/18/turkiye-dondu-ilginc-manzaralar-ortaya-cikti


            Neymiş tavşana benzetmişmiş, yalanın kuyruklusu, bunu söyleyen bir avcı dikkatinizi çekerim! Eyy avcı, ben de seni insana benzetemedim, nasıl soyu tükenmekte olan bir hayvana böyle kıyarsın, hem de bilerek! Sonrasında da ders alacağına hala yalan söyleyorsun, o ceza az sana, keşke hapse girseydin, keşke sen de onun gibi yanlışlıkla bir kaza kurşunuyla gitseydin! Bu dünyada rahatsın şimdilik, dua et ben başbakan değilim ve dua et ki hayvanlar siyasilerin umrunda değil! Ama öbür dünyada seni kim av yapacak işte o zaman göreceksin! Hakkımı hiçbir hayvana zulüm edene helal etmeyeceğim!  Allah'ın yarattığı bir canlıyı öldürmek bir insana nasıl bu kadar haz verir? Demek ki devlet bir an izin verse, ülkede bir kaos olsa siz insanları da bu kadar rahat öldürebilirsiniz, bir hayvanı rahatlıkla katleden, insanı da öldürür çünkü! Yazıklar olsun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.