"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

29 Aralık 2013 Pazar

İZMİRLİ TAVŞANLAR YUVA ARIYOR!


              Son 2 gündür tüm İzmirliler tavşanlarını vermeye kalktı, gerçekten şaşırarak ve üzülerek  izliyorum, işte yenı yuva arayan o zavallı tavşanlar;


 




 Eççın'A Yuva!!, İzmir
eççın evde bakılıyor şuan. bana hediye olarak geldi :( keşke gelmeseydi. geldiğinde yavruydu sıkıntı çıkartmıyordu fakat suan heryeri kemiriyor. kafese kapatıp alanını sınırlamakta istemiyorum. bir de bir ricam var LÜTFEN DOĞUM GÜNLERİ, YIL DÖNÜMLERİ, YENİ YILLAR DA VB ÖZEL GÜNLERDE CANLI HAYVAN HEDİYE ETMEYİN YERİNE PELUŞ HAYVAN HEDİYE EDİN !! BU CANLAR OYUNCAK DEĞİL
cyelten@gmail.com  facebook- efsun özyiğit
http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-eccina-yuva-izmir





Tavşanımıza Yeni Yuva Arıyoruz., İzmir
Erkek
05549184769
http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-tavsanimiza-yeni-yuva-ariyoruz-izmir









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.