"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

18 Aralık 2013 Çarşamba

ALLAH'IN İŞİNE BAKIN!




                      Malum sabahtan beri gündemi biliyorsunuz, Türkiye bir partinin gerçek yüzüyle sarsıldı. Size sadece şunu diyeceğim; AKP'li eski Sarıyer Belediye Başkanı Yusuf Tülün, Sarıyer'in tüm köpeklerini toplatarak büyük bir katliam yapmış, arada benim de bana sorulmadan bahçemden alınan, tasmalı, Pointer cinsi, sokaktan evlat edindiğim köpeğim öldürülmüştü. O günden beri kendisine nefret duyup beddua etmiştim, masum canlara kıydığı için, öldürüp ormanlara gömdüğü veya çöp gibi attığı için. Kendisinin sokak köpekleri içi "Keşke hepsini itlaf edebilsem" sözleri unutulmamıştır!  Tüm hayvanseverler şoka girmişti. Kısa süre sonra belediyede yaptığı inanılmaz büyük yolsuzluklardan tutuklandı. Eminim ki o hayvanların ahı tuttu, masumca öldürülen zavallı ve çoğu sahipli, izinsiz toplanan köpeklerin.. Ve bugüne bakın. Yıllardır bloğumda kızdığım, Haliç'teki tavşanlar için ölüm adasını yarattığı söylenen kişi Fatih Belediye Başkanı Mustafa Demir.. Yolsuzluktan tutuklandı. Sizce masum yere o adada ölüme terkedilen zavallı binlerce tavşanın ahı tuttu mu tutmadı mı? 5199 Ölüm Yasası'nı çıkaran da AKP idi zaten, imza atan Tayyip Erdoğan idi.. Dostlarımız toplanıp öldürülmesin diye az mı birlik olduk.. 5199 Ölüm Yasası sırasında hayvanları öldüren insanları da öldürür dedim, arkasından Gezi olaylarında bir sürü doğayı korumak isteyen masum vatandaşımız öldürülmedi mi? Unutmayın, gerçek din insanın içindedir, her olayda din dışa vurulmamalı, başka şeylere alet edilmemelidir. Bir insan dindarım deyip Allah'ın yarattığı canları yok ediyorsa, rüşvetler alıyorsa benim gözümde dinle hiç alakası yoktur. Ama sabah ezanına kulak verin. Başladığı an tüm köpekler, kediler, kuşlar hatta bitkiler hep bir ağızdan ne muazzam zikreder. Rant ve mal için rol yapan insanlardan milyonlarca kat gerçektirler. Çünkü onlar bilir, dünya fanidir. Ben sadece düşünce farklılığı olan halkına tahammül eden, saygı gösteren, dini kullanarak oy toplamayan, ağaçları kestirmedi diye halkına biber gazı sıktırmayan, halkına olduğu kadar tüylü dostlarımızı da sayıp sevecek bir iktidar istiyorum. Yaptırdığı kedi evleri hainlerce parçalanan Sayın Mustafa Sarıgül'ün üzüntüsünü asla unutamam. Borcu yüzünden köpeği haciz memurlarınca haczedilen bir vatandaşın köpeği de yine duyarlı Sarıgül tarafından kurtarılmıştı. Bunu yapmak çok mu zor? Hergün bir tane vaşak, leopar, Karakulak öldürülüyor. Artık sayamıyorum bile.. Korunmaya alınacaklarına hiçbirşey yapılmıyor. Hayvan Hakları Yasası'nı düzeltin, değiştirin diye yalvarıyorum ama kimsenin umrunda mı? Onları bizlerden başka kim koruyacak? Bunlar benim fikirlerimdir ve sadece tüylü dostlarımız için yazdım. Ben sadece masum dostlarımıza dokunmayan insan istiyorum, düşüncesi ne olursa olsun. Bu arada Sarıyer Kısırkaya Rehabilitasyon Merkezi'ne gidip birçok köpeği fotoğraflayıp yuva bulsunlar diye heryere koymuştum. Herkes köpekleri sahiplenmek istiyor ama Sarıyer Veteriner Müdürlüğü gelen telefonları "Burada hayvan yok!" deyip milletin yüzüne kapatıyordu. Hem de o kadar çok sağlıklı cins köpek yavrusu vardı ki.. CHP'li Belediye Başkanı Şükrü Genç ile görüştük. Araştıracağını söyledi. Sonradan olayın üzerine yetkili hayvanseverler gitti, öğrendik ki oranın veterineri ve ekibi bu köpekleri satıyormuş! Soruşturmaya alındılar. Oraya giden bir kişi burada hiç yavru köpek yok demişti zaten, şaşırmıştık önceden. Yusuf Tülün zamanından oraya yerleşen bu vicdansız hayvan tüccarları full kadro hala görevlerine devam etmektedirler. Belediye sayfasında da bu gözükmektedir. Belediye başkanı neden hala oraya gerçek hayvanseverleri almıyor acaba?  O muhteşem kadroya ve diğer olaylarına aşağıdaki linklerden göz atabilirsiniz. Size söylüyorum ister A ister B partisi olsun, önemli olan insan olsun, doğayı korusun.

 http://www.sariyer.bel.tr/Mudurluk/21/veteriner-mudurlugu.aspx

http://www.haytap.org/index.php/201301124159/haberler/sariyer-kisirkaya-bakimevinde-kaybolan-kopek-postal

http://webtv.hurriyet.com.tr/2/58141/25385682/1/bir-bakan-1-5-milyon-dolar-rusvet-alirken-goruntulenmis.aspx

http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/25384639.asp






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.