"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

14 Aralık 2013 Cumartesi

KARDEŞİ DONARAK ÖLDÜ!





           Kiss 3 aylık dişi bir yavru, süt annesi 12 köpek tarafından bahçemizde parçalanmıştı, annenin 3 öz yavrusunu da duyarlı vatandaşlarımıza sahiplendirmiştik. Kiss de bu anneden süt içen üvey kızıydı, Kiss'in de öz annesi birkaç ay önce köpeklerce parçalanmış, iki kardeş sokakta bahçemizde öksüz kalmışlardı, demin ise diğer kardeşini karların arasında donarak öldüğünü gördüm maalesef. Çünkü şu an bahçede 2 karış kar var. Kiss'i hemen içeri aldım. İsmi neden Kiss derseniz, müzik gubuyla pek alakalı değil ama insanı yanağından öpmeyi çok seviyor, çok şaşırtıcı ama eğitimli bir köpek gibi, çok insancıl, oyun oynamayı çok seviyor, hatta hiç bu kadar oyun oynamayı seven bir kedi görmedim diyebilirim, çok da uslu, asla tırmalama huyu yok, dışarıda çok üşüdüğü için ara sıra öksürüyor ama sıcak bir yuvada bu geçecektir, tek istediği sıcak bır yuva, yoksa yakında o da kardeşi gibi ölebilir. Kiss şu an dünyada yapayalnız kaldı. Kiss neden sizi öpmesin? Diğer fotoğrafları aşağıda;

İletişim: Özgül Hanım 0555 574 75 25

Petarkadaş ilanı: http://www.petarkadas.com/petbul/ilan-kardesi-donarak-oldu-istanbul



























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.