"Ağrım olsa bağıramam, aslan görsem kaçamam, kuyruğu ne de tatlı dersiniz ama avcı vurunca afiyetle yersiniz, çok da üşüdüm, kürkümü geri verseniz.. Tavşanım ben, keşke dostum olsan sen.." (Tawşi)

26 Aralık 2013 Perşembe

GERÇEKLERLE YÜZLEŞ: TON BALIĞI KATLİAMI



       SEYRETTİĞİNİZ ZAMAN "BÖYLE AV MI OLUR" DİYECEKSİNİZ.. Portekizli balıkçıların ton balığı (orkinos) yakaladığı görüntülerle ilgili tartışmalar sürüyor. "Mal Amanhado" isimli tekneyle avlanmaya çıkan balıkçıların dakikalar içinde yedi ton balığı yakaladığı görüntüler 2011 yılında çekildi ancak hâlâ hayvan hakları savunucularının büyük tepkisini çekiyor. "Mal Amanhado" balıkçı teknesi halen Portekiz açıklarında avlanıyor ve bu vahşete kimse müdahale etmiyor… 

         Balık işte ne olacak demeyin olur mu, o da bir hayvan, hem de oldukça büyük de bir hayvan, madem bu balığı yakalıyorsun neden işkenceyle acı çektirerek öldürüyorsun, zten ayçiçek yağları içinde satılan ton balıklarının yarardan çok zararı vardır, tuz ve kötü kolestrol bombasıdır, bu yüzden zaten pek yemiyordum, bu görüntülerden sonra ise ağzıma bile sürmeyi düşünmüyorum. O geminiz batsın ve köpekbalıklarına yem olun diyorum. İşte video;

http://webtv.hurriyet.com.tr/2/57983/25447088/1/oldurmeye-devam-ediyor.aspx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.